lax lax lax


Förutom att jag har slappat det här lovet har jag varit och fiskat, morfar hade hyrt en sjö och han ville så gärna att jag skulle följa med så varför inte. Så i torsdags morgon bar det iväg vid klockan 05.00. vi var framme vid 07.00 så det var bara att sätta spöna i vattnet.

Jag var trött och orkade inte riktigt fiska så jag satt och sov i bilen, sen sa mamma åt mig att "Nu får du gå och fiska!" nu när morfar hade köpt spö och allt till mig. så där satte jag mig. med metspö och mask. 5 minuter senare fick jag napp och jag orkade inte dra  upp fisken så morfar kom springande med håv och tog upp den,. en fin lax blev det. haha

Så då var jag nöjd så gick jag och satte mig och smuttade varm choklad.
Mot 17 tiden åkte vi till våran stuga som låg 3 kilometer från sjön. det var väldigt mysigt faktiskt. Senare på kvällen började det att snöa, och när vi vaknade nästa morgon var det ungefär en halv meter snö!





När vi kom hem var det bara att byta ut pälsmössan mot ett paraply...

Kommentarer
Postat av: Jenny!

du är så snygg!

2008-11-01 @ 22:17:32
URL: http://jnyl.blogg.se/
Postat av: evelina

tack jenny, so are you :)

2008-11-01 @ 22:29:06
Postat av: beard

haha mysigt :)

2008-11-03 @ 11:56:30
Postat av: Karolina

ojoj snö =)

2008-11-06 @ 08:10:58
URL: http://linasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0