me love

Det är mycket snack om Chanel väskan, den klassiska 2,55. Kända bloggare likaså "vanliga" bloggare tjatar om hur gärna de vill ha den här väskan. Visst jag skulle också vilja ha en "el clasico" men det börjar gå till överdrift.. Jag har sett Elin Kling och Sofi Fahrman strutta runt med dessa, men nu när typ fjortisar som inte vet ett dyft om dessa väskor som skriver att "ååh en sån vill jag ha" BARA FÖR ATT. blir så less...
Men jag nöjer mig med de jag har, även om det inte är en 2,55 !
Here they are:

den svarta gör sig inte bra på bild,,

köpte dem förra hösten


Kommentarer
Postat av: ellis

Jättesnygga väskor!



sv: ja man kan ju faktiskt vara både och! :)

2008-12-01 @ 22:58:47
URL: http://elliiss.blogg.se/
Postat av: anonym

äkta?

2009-02-24 @ 12:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0