My very own Chanel

Mamma var under november månad i Athen,GREECE,Grekland för att jobba. Och hon sa att där fanns det en Chanel butik, men hon hade inte varit där än. Så en dag ringer hon till mig och frågar mig om jag kan söka på datorn efter gatan där butiken ligger för hon hittade den inte. Och ivert letade jag och gick in på Chanels hemsida ( www.chanel.com) där det stod en adress och telefonnummer till butiken i Grekland. På kvällen ringer mamma till mig och säger att hon inte hittade den.. Lite ledsen blev jag för jag hade gärna velat haft någonting därifrån,, kanske en brosch eller nåt.. och sen på julafton efter att jag hade öppnat alla mina paket, ger mamma mig ett paket och läser upp ett julrim:
"To keep this secret from you..oh my god I can't believe it's true,
I didn't know what to say, when you tryed to help me find the way.
So I hope you didn't die, when you found out I'd lie..
So when I found the store, I wanted to buy you so much more.
But this gift will fit you very well...
Because I bought it int the store C*****"
Och gissa om jag flög i taket! Jag öppnade paketet och det första jag ser är:

Världens finaste paperbag om jag kan säga det så.. sen låg det...

...en  jättefin liten ask med fina band och allting.. och i den...

ETT CHANEL-ARMBAND!!!!!!!!!!
det är så vackert att jag inte kommer att våga bära det...
Thank you mom for being the best mom ever!!!<3


Kommentarer
Postat av: Jennie, Saras syrra

Så snyggt och vilken vers till paketet. Din motti kan hon :-)

2008-12-27 @ 14:06:32
Postat av: Jennie, Saras syrra

Hej igen oh du modeorakel :-) Vad tycker du om dessa stövlar (se länk)?

http://www.have2have.se/product.asp?product=4760



Nu när man ska köra barnvagn så måste man ju anpassa skoinköpen. Har redan köpt dem - innan rean!! Surt va?!

2008-12-27 @ 14:10:59
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-27 @ 14:14:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: evelina

ja, världens bästa mamie :)

Skorna passar ju perfekt till barnvagnspromenader! och dom passar till dig! Snygga!

2008-12-27 @ 14:56:36
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/
Postat av: Mandy svarar

Men gud hej! :) det var ju inte igår :) Tack desamma :) det ska jag verkligen göra, hälsa familjen du också :)

2008-12-28 @ 16:23:55
URL: http://maandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0